Rogalik z dwusmakowym nadzieniem waniliowo-wiśniowym, dlaczego robi na mnie wrażenie? Ano dlatego, że po pierwsze: w życiu ciężko trafić na rogalika nadzianego czymś innym niż czekolada, po drugie: Chipita daje radę z waniliową masą nadzieniową :D Dodatkowo rogalik ratuje mnie przed głośnym burczeniem w brzuchu w miejscach publicznych :D Mam jeszcze dwie misje jeśli chodzi o 7day’sy: spróbować czy 7days max z nadzieniem spumante ma więcej nadzienia niż podstawowy 7days (i dopisać go do listy polecanych jeśli spełni czupakowskie warunki) oraz wypróbować nowego rogalsona z nadzieniem waniliowo-pomarańczowym. Nie mogę się doczekać! :D Tymczasem POLECAM!

SMAKI: 7days Double z waniliowo-wiśniowym nadzieniem (mniam!), z nadzieniem kakaowo-waniliowym, z nadzieniem waniliowo-pomarańczowym

PRODUCENT: Chipita Poland Sp. z o.o.

MARKA: 7days

CENA: ok. 2,00zł

SKLEPY: Piotr i Paweł, Tesco, osiedlowy :D

Dziabło http://www.youtube.com/watch?v=xUsCxI1-Lf0&feature=related i inne głupoty http://www.youtube.com/watch?v=Vocw0_QetX0 .

fot. http://polishdeli.pl

AKTUALIZACJA: Nadzienie 7days spumante jest pyszne, nie widzę jednak różnicy między rogalikiem max a zwykłym (możliwe, że max jest ciut większy, ale nadzienia ma tyle samo czyli za mało co w zwykłym rogaliku). Jeśli chodzi o croissant z nadzieniem o smaku waniliowym i pomarańczowym to nadzienie jest dobre, niestety rogal trafił mi się chyba jakiś stary :/

AKTUALIZACJA2: Ostatnio pojawił się na rynku 7days doub!e coconut z nadzieniem o smaku kakaowym i kokosowym. Rogalik jest dobry, acz nie pyszny XD ale to tylko moje zdanie i smaczek :)