Bardzo przepraszam odwiedzających za moje ostatnie zaniedbania. Przed Walentynkami otrzymałam fantastyczny prezent – grę. I tu muszę Was uświadomić, że JESTEM UZALEŻNIONA OD SERII GIER FINAL FANTASY! No w końcu to powiedziałam, a raczej napisałam :) Po ponad dwóch tygodniach rozkminiania gry i zdobyciu pierwszego platynowego trofeum w życiu XD powracam do żywych. W ramach rekompensaty – sałatka z pieczarkami. Wydawałoby się, że sałatka będzie mdła, a nie jest, a to wszystko dzięki magicznemu składnikowi – szczypiorkowi. Sałatka nie wygląda, ale smakuje :D POLECAM!

SKŁADNIKI:

ok.1kg pieczarek

5-6 jaj

szczypiorku 2 pęczki

majonez

sól i pieprz

PRZEPIS:
1. czyścimy, gotujemy i kroimy pieczarki 
2. gotujemy i kroimy jaja
3. ciachamy szczypiorek
4. wszystko zimne wrzucamy do miski dodajemy majonez, sól (jeśli ktoś lubi) i pieprz, mieszamy
5. wstawiamy do lodówki albo od razu spożywamy 

Fota jak tylko… (bo zawsze najpierw jem i smakuję, a potem sobie przypominam o zdjęciu ;P)

AKTUALIZACJA: Postanowiłam sprawdzić czy będzie do niej pasował kurczak z patelenki żeby sałatka stała się bardziej męska-mięsna. Twierdzę, że jak dla mnie sałatka z kurczakiem wypada gorzej, za to mój men jest bardzo zadowolony i oczywiście uważa, że jest lepsza :P 

