Niestety w Polsce sklepy Marks&Spencer są dość ubogie w asortyment, ale należy się cieszyć z tego co się ma ;) Kolejne niestety to to, że nie widziałam ostatnio w jednym z nich moich ulubionych przysmaków czyli Buttery Fudge ‚fadżików’. Muszę przyznać, że te maślane są jeszcze lepsze niż wcześniej wspomniane przeze mnie fudge Thorntonsa. Ich masakratorski skład to m.in. cukier, masło (15%), słodkie mleko skondensowane, syrop glukozowy, syrop cukrowy, olej maślany itd. O tak! :D POLECAM!

SMAKI: w Marks&Spencer widziałam tylko te maślane ‚fadżiki’

PRODUCENT: Marks and Spencer plc

MARKA: Marks&Spencer

CENA: ok. 16,90zł

SKLEPY: Marks&Spencer (z niepokojem wyglądam kiedy będzie dostawa)

Zarówno u nas jak i w Angolii ;) (UK) sklepy Marks&Spencer nie należą do najtańszych, jednak jedzenie jest naprawdę fantastyczne (właśnie przypomniały mi się sałatki z jakąś taką kaszą żółtą i rodzynkami, o jaaaaaa). Do tego wszystkiego (ponieważ mam odchyły artystyczne) nigdy nie mogłam się napatrzeć na te idealnie zaprojektowane opakowania. Człowiek miał ochotę je zjeść wraz z zawartością :)

fot. czupak

