Sprawa wygląda następująco: jeśli chodzi o lody jestem bardzo bardzo bardzo wymagająca XD Właściwie uznaję tylko lody Pana Grycana oraz w droższej półce cenowej – Haagen-Dazs i Ben and Jerry’s. Napomknę jeszcze, że ponoć Carte D’Or są dobre, jednakże te z pudełek mi nie smakują (czas spróbować gałek!). Ale powróćmy do Pana Zbigniewa, którego nie znam niestety, ale wydaje mi się być miłym człowiekiem (widziałam zdjęcie ;D). Może wydaje się miły, bo robi LODY!!!. Nie wiem, nie wiem, ale piernikowe lody to zimowa fantastyka. Z zimowej kolekcji :D jadłam także smaczek biała czekolada (które są smakowo niestety gorsze niż nieistniejące już lody biała czekolada z Zielonej Budki), cynamonowe przede mną. Myślę, że znajdziecie na tym blogu jeszcze nie raz inne smaki Z. Grycana oraz słowa uwielbienia dla tegoż Ice-Maker’a :D Piernikowe lody Grycana POLECAM!

SMAKI: kolekcja zimowa ;D piernikowe, cynamonowe, biała czekolada

PRODUCENT: Grycan

MARKA: Grycan

CENA: ok. 8,00zł

SKLEPY: Tesco, Piotr i Paweł

Wywiad z Panem Zbigniewem tutaj http://www.podlaskie.strefabiznesu.pl/artykul/zbigniew-grycan-w-kreceniu-lodow-mam-duza-konkurencje-70398.html

Jeśli Grycan wejdzie na inne rynki, to będę szukać państwa, w którym będą dostępne grycanki, hagendaski i benenddżereski, i tam się przeprowadzę o! :D

fot. http://nowoscifmcg.pl

AKTUALIZACJA: Niestety smak lodów się popsuł. Panie Zbigniewie co się stało? 

AKTUALIZACJA2: Carte D’Or mi nie smakują, ani te w pudełkach ani te w gałkach, są jakieś dmuchane.

 

