Całkiem niedawno temu były sobie pyszne lody o smaku białej czekolady (a nie waniliowym) z kawałkami białej czekolady, a były to litrowe lody z Zielonej Budki. Ah cóż to były za czasy, gdy przysiadało się do takiegoż kubełka z ulubioną łyżeczką i zajadało się tymi nie kremowymi, a prawdziwie mlecznymi lodami. Ah, ah… Wspomnienia, cudowne wspomnienia… XD Ostatnimi czasy szukałam ich wszędzie i nic. W końcu zdobyłam się na odwagę i weszłam na stronę Zielonej Budki, przeczuwając, ‚że coś się dzieje’ ;D No i bieda oj bieda, w ofercie ich nie znalazłam, więc chwyciłam wczoraj za telefon no i dzwonię do biura obsługi klientów by dowiedzieć się jakież złe moce pozbywają mnie smakołyków. Rozmowa z Panią Zieloną Budką była wesoła, ale wierzcie mi treść była drastycznie smutna (ten smutek tłumiłam w sobie, a dziś musiałam dać mu upust na owym blogu ;D). Niestety proszę Państwa nie zaznamy już tego smaku, tych emocji o smaku białej czekolady. Firma zaprzestała produkcji (niestety nie podano powodu), więc Ci szczęśliwcy, którzy spróbowali owych lodów niech zatrzymają w sobie ten niebiański smak, Ci co nie spróbowali są szczęśliwymi ludźmi, bo nie wiedzą co zostało im odebrane ;D , a mi pozostało… spróbować nowych ‚Lodów nocą’ z Zielonej Budki, o smaku białej czekolady i kokosa z sosem kokosowym, posypką amaretto i wiórkami migdałowymi. POLECAM lody o smaku białej czekolady z Zielonej Budki tym, którzy znajdą je jeszcze gdzieś w magazynach, na stacjach benzynowych, oczywiście nieprzeterminowane :)

SMAKI: (lody tradycyjne familijne 1L) toffi, bakaliowe, malaga, czekoladowe, waniliowe, truskawkowe, orzechowe, straciatella

PRODUCENT: Zielona Budka Sp. z o.o. (członek koncernu lodowego R&R Ice Cream)

MARKA: Zielona Budka

CENA: ok.10zł

SKLEPY: nie w sprzedaży

Adekwatnie http://www.youtube.com/watch?v=l_232OsC4gE

fot. http://www.e-commerce.pl

